sobota, 15 października 2016

Grana Niedziela powraca !!! 16.10.16

Witam serdecznie wszystkich typerów ,i nie tylko. Wszyscy którzy zaglądali do mnie na bloga niekiedy mogli zauważyć ,że zwyczajnie przepadłem lub wymazał mnie ktoś gumką ,myszką lol Jednak wciąż tutaj jestem aczkolwiek przez te wszystkie moje perypetie życiowe jakim miałem przyjemność tudzież wiekszą nieprzyjemność wyjść na przeciw sprawiły generalnie tą małą przerwę w moim życiorysie! I tak jak w okresowym zatrzymaniu oddechu podczas snu- na co niestety choruje ale wciąż trwam ,i powracam wraz ze świeżym materiałem , i tlenem do świata żywych , aye !! :D W każdym razie aby nie zbaczać od tematu oraz nie tracić czasu postanawiam zacząć moje typowanie które co jakiś czas będę Wam serwować , i kto wie nawet wygrywać przy odrobinie szczęścia . Oho- właśnie uświadomiłem sobie ,że jest już zajebiście późno, a ja jutro na 7 rano idę do pracy także tym razem stworzę jedynie listę zdarzeń jakimi jestem sam zainteresowany. Ok, lecimy...

Middlesbrough vs Watford - 2,
Southampton vs Burnley - Święci wygrają do zera,
Mainz vs Darmstadt -1,
Wolfsburg vs RB Leipzig - X (ewentualnie nie stawiać ;) ,
Athletic Bilbao vs Real Sociedad - 1,
Alaves vs Malaga - obie drużyny styrzela bramki ,
Villarreal vs Celta Vigo - X lub obie drużyny strzelą bramki,
Chievo vs Milan - obie drużyny strzelą bramki,
Genoa vs Empoli - mniej niż 2,5 bramki w meczu ,
Marsylia vs Metz - 1 albo odpuścic sobie w ogóle ,
Den Haag vs Ajax - 2 ,
Twente vs Zwolle - X lub bezpieczniej na obie drużyny strzelą ? ,ewidentnie jest już późno ,
Jagiellonia vs Termalica - 1 albo najlepiej sobie odpuścić ,
Dobranoc ,i dzień dobry :) Oby nowy dzień był dla Was pełen pozytywnych niespodzianek , i wygranych !!!

1 komentarz:

  1. Hej Typerzy . Giercowaliście może dzisiaj w zakładach bukmacherskich ? U mnie jak sami zresztą widzicie poszło całkiem nieźle aczkolwiek zawsze mogło być lepiej . Z uwagi na jedno potknięcie jakie zaliczyłem w spotkaniu Southampton typując ich wygraną do zera oraz pomijając owe spotkania jakich sam nie byłem pewien to reszta spotkań idealnie się wpasowała . Niestety nie miałem czasu na to aby puścić dzisiejszy kupon także nie zamieszcze zdjecia kuponu bo go po prostu nie posiadam. Takie to są już uroki pracy od bladego świtu aż po zmierzch lol W każdym razie napawam się dobrą myślą po " Granej Niedzieli" ,i wierze ,że bedzie tylko lepiej hehe czego życze wszystkim Wam jak , i samemu sobie. Tymczasem 5

    OdpowiedzUsuń

grany weekend 16-17-18.09.17

Siemano wszystkim. Kolejny grany weekend przed nami,a w nim spora dawka emocji! Dzis interesuje mnie glownie liga angielska oraz Polska gdzi...